• SMOK G-Priv 2

• Alle modellen van het merk Smok komen hier aan bod. Bespreek uw ervaring met deze e-sigaretten.
Alle modellen van het merk Smok komen hier aan bod. Bespreek uw ervaring met deze e-sigaretten.
 #38  door raider890
 zo feb 24, 2019 10:22 pm
Hallo,

Ik gebruik al sinds ik begonnen ben met dampen de SMOK G-Priv 2 eerst met de mee de meegeleverde atomizer ( TFV8 X baby) maar heb er later een SMOK TFV12 Prince tank op gezet.
Heb in middels ook een RBA voor deze atomizer alleen heb momenteel het glas van de tank kapot dus even wacht op een nieuw glaasje en dan uitproberen, mij mening volgt dus nog.

Maar even terug naar de mod zelf.
Ik vind de mod erg fijn hij niet al te groot maar ook niet te klein, ligt lekker in de hand. De batterij klep is magnetisch wat erg fijn werkt met het wisselen van batterijen. al met al ben ik er erg tevreden over.

Heb verder ook nog niet echt ervaring met andere merken dan SMOK, heb wel een beetje ervaring met andere mod's van SMOK eerlijk gezegd er zijn echt hele verschillende SMOK mod's op de markt. Dus voor ieder wat wils.

Ik hoop jullie een beetje geïnformeerd te hebben als mensen nog specifiek vragen hebben over deze mod laat het me gerust weten ik ga ze proberen te beantwoorden.

------------------------------------------------
Gegroet vanuit de oudste stad van Nederland,
Raider890